Showing posts with label Shopping. Show all posts

Business world..  

Posted by hidayah

Hey fellas... lama dah tak menjenguk blog ni... maklum ajelah, dah ada blog lain, blog ni jadi anak tiri lak eh...:)) Sebenarnya aku baru je nka berjinak2 buat bisnes, saja2 je nak test market... hehe.. lagipun mana tau ada rezeki aku buat bisnes, alhamdulillah... so kawan2, apa yg aku jual? Mcm2... tapi setakat ni handbags and kids toys... kalau berminat dgn handbag Coach, bolehlah jengah2 kat sini -->

http://elegance-in-motion.blogspot.com

Buat masa ni jual beg Coach la, 100% original eh, tak main la replicate nye... huhu... kids toys pulak aku jual Melissa and Doug Educational toys.. aku suka toys2nya sbb cute giler, colorful dan sgt menarik hati... kalau berminat bolehlah jengah FB aku, or ada diiklankan kat agent aku (haha.. agent ke? ) Sebenarnya toys tu saje tolong member jual, sbb dia mmg dah bisnes brg baby..-->


So dgn sokongan padu dari kawan2 dan En Suami, maka berkecimpunglah aku dlm bidang ni... harap2 akakn dtg bolehlah aku luaskan lagi bisnes dgn menjual brg2 lain...hehe... so check it out, yeah..



Hari-hari terakhir di bulan Ramadhan..  

Posted by hidayah

Pejam celik pejam celik kejap je dah nak abis bulan Ramadhan... Syawal pun bakal menjelma.. rasa tahun ni cepat je Ramadhan sampai ke penghujung... nak nak pulak bila busy dgn schoolwork.. lagilah tak sedar betapa cepat masa berlalu...

Dua minggu yang lepas, kami sekeluarga bersama-sama family Kak Rosita, Abg Fazli and Kak Farrah Dina sempat la berbuka posa kat Minneapolis... kat Restoran Marina Grill yg menyediakan masakan timur tengah yg sungguh menyelerakan... hehe...Pagi Ahad tu kami bertolak dari Ames around 9.30am... smpi Minnie around 1 lebih... agenda pertama -- pergi Outlet stores... spend masa kat sana meninjau2 barang yg berkenan di hati (tak beli benda pun) then terus ke Restoran untuk menantikan waktu berbuka..

Bila dah makan ramai2 ni, dengan budak2, maka riuh rendah and kecoh la jadinya..rasa mcm kedai tu kami yg punya hahahaha.....Si Fatihah tu pun bukan main lagi join kakak2 and abg2 main pusing keliling meja... Orang punya la ramai kat restoran tu, siap ada khemah khas kat luar kedai untuk iftar...

Ni la antara makanan yg menarik hati kitorang ... dahlah buffet style, makanya... ambik jgn tak ambik... hehe....

Daging gyros and ayam



Self-assembled gyros with pita bread



Kofta kebab, chicken wings and rice



Rib and yellow rice

Sesudah tersandar kekenyangan, seperti biasalah kan... org2 yg kenal aku sure tau... kalau dah namanya buffet, apa yg biasa aku buat??? Hehe... tapau la kan... (dari Malaysia smpi ke US ni pun perangai tapau menapau tu tak hilang... haha).. sempat la aku tapau beberapa keping samosa, buah2an, and daging gyros bersama pita buat bekalan bersahur pulak..(byk ke? aku rasa sikit je aku tapau.. hahaha)

Mlm tu famili aku tak terus pulang ke Ames.. memandangkan esoknya (Isnin) tu Labor Day, maka we all tido kat hotel, esoknya baru la balik Ames.. the rest of the families mlm tu jugak balik Ames....

So last Saturday punya cerita, aku, Zairi and Fatihah gi Farmer's Market kat Des Moines... ala2 pasar tani kat Malaysia la kiranya.. itu je lah pun, mana ada pasar malam...and Farmer's Market kat Des Moines tu mmg besar... and ada berpuluh2 gerai and bermacam2 product and makanan ada dijual....

Sebahagian daripada gerai2..


Siap ada persembahan 'free' lagi...mcm belly dancing je..huhu


Penat sgt bershopping... smpi tertido.. hehe

Dapatlah aku beli bahan2 nak masak utk raya ni...Memadangkan raya tahun ni jatuh hari Ahad, maka kami famili2 di sini, insya Allah akan mengadakan jamuan hari raya pada tengahari Raya pertama tu.. since aku penganjur utama (hehe).. byklah benda nak dirancang untuk memeriahkan majlis.... so, cerita pasal planning raya ni aku smbung kat entry seterusnya ye....

My new gadget  

Posted by hidayah

Dah lama dah sebenarnya aku survey gadget ni... kejap2 check harga online, then tgk kat Walmart and Best Buy. Konon nak tgk yg mana offer best price... so akhirnya...



Ni dia gadget tu.. GPS Garmin nuvi 255W


Apa dlm kotak tu? Ha... selain GPS tu sendiri, ada car power cable, dashboard disc and suction cup mount.

Bila nak rasmikannya? Ha... minggu depan ye.. bila nak ke Minnie nanti ... hehehe...

Sekali sekala..  

Posted by hidayah

Aku ni bukan jenis yang selalu shopping.. hehe.. tapi kalau sekali bershopping tu, boleh tahan gak la... so during my "depressed" week yg lepas, sempatlah aku rembat jeans dgn brg2 personal care kat Mall --



Apa yg aku beli?


GAP jeans --


Sini manjang aje sale... boleh dikatakan tiap2 minggu.. kiranya sedia duit je la... haha... yang bawah ni collection aku setakat 6 bulan ni... tu pun beli masa sale... sekarang dah jadi handbag addict.. tak tau ah lepas 3 thn nnt camane... :))


Garage Sales  

Posted by hidayah


Sekarang ni musim garage sales. Bila summer aje, confirm org buat garage sales. Aku dan Zairi dah jadi "garage sales addict". Tiap2 minggu, kitorang round satu Ames gi serata ceruk rumah orang yg buat garage sales -- tak termasuk yang organize kat padang ke, gudang ke, semua kitorang redah. Hebat tak? hahaha... Misi bermula Jumaat petang, bersambung Sabtu pagi sampai tghari.. so far dah sebulan aku pnya weekend activity ialah ke garage sales.. hehe... Seminggu adalah dalam 20, 25 rumah kitorang redah... Fatihah pun ikut sama, dia pun dah tau dah mommy and daddy dia mmg tiap2 weekend mesti gi garage sales..

Mesti korang tertanya-tanya apalah agaknya yang aku beli bila gi garage sales, kan? Dan apa pulak yang mat saleh tu semua jual masa garage sales? Hmm... aku beli byk brg2 keperluan, mainan Fatihah dan brg2 lain (romance novel -- aku mmg addict baca romance novel ni, sama mcm mama.. hehe).. yang selebihnya cuci mata aje.. Kitorang saja suka tgk org berkerumun pilih2 brg padahal kekadang tu tak de beli apapun... masa garage sales ni mcm2 benda org jual... satu rumah punya barang la kiranya... mmg rambang mata la especially kalau ada brg2 yg menarik hati.. kat kedai mahal, kat garage sales murah.. walaupun dah terpakai, kekadang kalau nasib baik dapat yg brand new nyer brg.. ha tu mmg best ah... mcm toys Fatihah.. kalau nak beli Little Tikes and Fisher Price kt kedai mahal sikit.. tapi kat garage sales dapat la a dollar ke two dollars ke... ok la kan... antara toys dia yg aku dapat harga murah -->


Educational toys


ATM Machine -- fungsi mcm tabung.. kalau masuk kad tu, keluar la instruction kat screen tu, then boleh buat deposit dlm slot duit (syiling or kertas)... kalau nak withdraw, pilih option withdraw then laci kelabu kat bawah tu terbukak... sgt COOL....


Meja belajar dan dapur masak2 - dua2 Little Tikes


Laptop Fatihah - semua org ada laptop, da pun nak jugak.. hehe


Shopping cart - satu rumah dia tolak shoppping cart ni.. hehe

Sofa pun aku beli kat garage sales -- romance novel ta usah cerita la... ada satu rumah tu siap bagi free lagi kat aku satu kotak penuh CPU komputer tu. Tanpa disedari aku terus meloncat kat situ.. hahaha... sekarang ni dah berkotak2 buku aku kumpul.. aku dgn mama mmg suka baca buku mcmtu, nak beli kat Malaysia, mahunya satu tu RM30++... kat garage sales $0.25 je sebuah...

Maka keje aku tiap2 hari Khamis mlm duk mengadap iklan tgk rumah mana ada garage sales, then tanda kat peta Ames, next thing... merayap la... hehehe.... esok ptg gi lagi... aku nak cari katil bujang utk Adik and some stuff... mmg addicted la kiranya....

Kat Malaysia jgn harap la nak jumpa garage sales mcm kat sini... brg2 yg diorang jual kat garage sales bukannya tak elok.. mostly like new condition and even byk gak brg yg baru and tak penah guna lagi... even ada org yg gi beli brg kat garage sales tu mat saleh yg aku tau mmg loaded... tapi diorang tak kisah..... bagi diorang daripada tak guna brg2 tu baik jual sbb akan ada org yg memerlukan apatah lagi harga mmg murah giler...

Ok... dah pkl 1.11 am ni... esok nak kene gi ofis.... gua zzzzzzzzz dulu....

Beginning of a new chapter  

Posted by hidayah

Di Ames, kitorang menumpang rumah Kak Rosita, phd student dlm Apparel merchandising from UiTM Shah Alam. Rupanya ada satu lagi famili melayu baru sampai minggu lepas sebelum kitorang.. all in all adalah dalam 8 famili kat Iowa State ni..tak de la sunyi sgt mcm time aku wat degree dulu...

Kak Rosita bawaklah kitorang gi shopping beli barang2 keperluan dan groceries, disamping gi tgk kat kedai 2nd hand kot2 la ada brg terpakai mcm perabot ke apa ke yg boleh letak kat apartment kitorang nnt...


Masa tgh beli groceries kat Hy-Vee


Terlena atas stroller..


Tengah nak bayar barang2..

So lepas tu Kak Rosita bawak kitorang gi Goodwill Store, kedai jual barang 2nd hand.. dapatlah aku beli toaster and beberapa brgan lain..

Adik dengan Fatihah kat Goodwill


Fatihah yang 'blur'..hehe


Ni pemandangan kedai Goodwill




The many faces of Fatihah

Lepas tu kitorang gi First National Bank untuk bukak akaun...


Lastly, kitorang mmg flat sbb letih gila setelah seharian bershopping.. leceh sebab kena pakai berlapis2... Fatihah pun jadi rimas sbb kena pakai byk baju.. so balik umah Kak Rosita, sempat pulak minah ni berposing...


The next day tu pun, aku sambung beli barang dan settlekan beberapa urusan sblm nak masuk apartment.. so rasanya cukuplah kot aku menulis utk mlm ni. mengantuk gilee... salji kat luar tgh turun dgn lebatnya.. dah tutup semua jalan... so insya allah esok aku menulis lagi...

Online Shopping.. Best weyyy...  

Posted by hidayah

How did I get involve with the online shopping phenomenon? Let me see... Ada la minggu2 sudah tu start dengan nak carik toys utk Fatihah. Ada la jumpa yang berkenan di hati, tapi stok abis.. but then.. jeng jeng.. there are so many other things.. yang tak terpikir dek akal pun ada jual gak online nih.. so apalagi.. cuci2 mata la sket.. and the first product that I bought was:

Organic Baby food for Fatihah --> import tauu.. dari NZ and UK.. I bought some snacks and porridge.. suka betul si Fatihah makan...

Then one item led to another.. tangan pun gatal2 tengok perencah2 makanan online.. ha, beli pulak perencah daging masak hitam, sos and kuah kacang.. hari ni baru sampai ofis.. apalagi.. mlm ni nak try la masak.. hehe..

The next item pulak, baru je beli tadi.. guess what?? sepasang kain batik ela.. lawa la pulak.. tu yg terbeli.. ada sale pulak tu kat wanitamelayu.com, so tu yang beli tu... insya allah esok sampai..

The conclusion --> isk isk bahaya betul kalau dok browse kedai2 online nih.. tak pasal2 nanti duit abis tak ingat.. tapi rasa berbaloi sebab barang2 yg dibeli tu mmg murah kalau dikira include postage pun.. Whatever it is, mmg la satu pilihan utk bershopping..

Bila dah beli online nih, yg paling seronok masa nak tunggu parcel sampai. Asyik tanya Azrul je kat Admin tu ada parcel ke tak. Lepas tu, bila parcel sampai, apalagi, yahooo la satu ofis.. hehe

Showing posts with label Shopping. Show all posts

Business world..  

written by hidayah

Hey fellas... lama dah tak menjenguk blog ni... maklum ajelah, dah ada blog lain, blog ni jadi anak tiri lak eh...:)) Sebenarnya aku baru je nka berjinak2 buat bisnes, saja2 je nak test market... hehe.. lagipun mana tau ada rezeki aku buat bisnes, alhamdulillah... so kawan2, apa yg aku jual? Mcm2... tapi setakat ni handbags and kids toys... kalau berminat dgn handbag Coach, bolehlah jengah2 kat sini -->

http://elegance-in-motion.blogspot.com

Buat masa ni jual beg Coach la, 100% original eh, tak main la replicate nye... huhu... kids toys pulak aku jual Melissa and Doug Educational toys.. aku suka toys2nya sbb cute giler, colorful dan sgt menarik hati... kalau berminat bolehlah jengah FB aku, or ada diiklankan kat agent aku (haha.. agent ke? ) Sebenarnya toys tu saje tolong member jual, sbb dia mmg dah bisnes brg baby..-->


So dgn sokongan padu dari kawan2 dan En Suami, maka berkecimpunglah aku dlm bidang ni... harap2 akakn dtg bolehlah aku luaskan lagi bisnes dgn menjual brg2 lain...hehe... so check it out, yeah..



Hari-hari terakhir di bulan Ramadhan..  

written by hidayah

Pejam celik pejam celik kejap je dah nak abis bulan Ramadhan... Syawal pun bakal menjelma.. rasa tahun ni cepat je Ramadhan sampai ke penghujung... nak nak pulak bila busy dgn schoolwork.. lagilah tak sedar betapa cepat masa berlalu...

Dua minggu yang lepas, kami sekeluarga bersama-sama family Kak Rosita, Abg Fazli and Kak Farrah Dina sempat la berbuka posa kat Minneapolis... kat Restoran Marina Grill yg menyediakan masakan timur tengah yg sungguh menyelerakan... hehe...Pagi Ahad tu kami bertolak dari Ames around 9.30am... smpi Minnie around 1 lebih... agenda pertama -- pergi Outlet stores... spend masa kat sana meninjau2 barang yg berkenan di hati (tak beli benda pun) then terus ke Restoran untuk menantikan waktu berbuka..

Bila dah makan ramai2 ni, dengan budak2, maka riuh rendah and kecoh la jadinya..rasa mcm kedai tu kami yg punya hahahaha.....Si Fatihah tu pun bukan main lagi join kakak2 and abg2 main pusing keliling meja... Orang punya la ramai kat restoran tu, siap ada khemah khas kat luar kedai untuk iftar...

Ni la antara makanan yg menarik hati kitorang ... dahlah buffet style, makanya... ambik jgn tak ambik... hehe....

Daging gyros and ayam



Self-assembled gyros with pita bread



Kofta kebab, chicken wings and rice



Rib and yellow rice

Sesudah tersandar kekenyangan, seperti biasalah kan... org2 yg kenal aku sure tau... kalau dah namanya buffet, apa yg biasa aku buat??? Hehe... tapau la kan... (dari Malaysia smpi ke US ni pun perangai tapau menapau tu tak hilang... haha).. sempat la aku tapau beberapa keping samosa, buah2an, and daging gyros bersama pita buat bekalan bersahur pulak..(byk ke? aku rasa sikit je aku tapau.. hahaha)

Mlm tu famili aku tak terus pulang ke Ames.. memandangkan esoknya (Isnin) tu Labor Day, maka we all tido kat hotel, esoknya baru la balik Ames.. the rest of the families mlm tu jugak balik Ames....

So last Saturday punya cerita, aku, Zairi and Fatihah gi Farmer's Market kat Des Moines... ala2 pasar tani kat Malaysia la kiranya.. itu je lah pun, mana ada pasar malam...and Farmer's Market kat Des Moines tu mmg besar... and ada berpuluh2 gerai and bermacam2 product and makanan ada dijual....

Sebahagian daripada gerai2..


Siap ada persembahan 'free' lagi...mcm belly dancing je..huhu


Penat sgt bershopping... smpi tertido.. hehe

Dapatlah aku beli bahan2 nak masak utk raya ni...Memadangkan raya tahun ni jatuh hari Ahad, maka kami famili2 di sini, insya Allah akan mengadakan jamuan hari raya pada tengahari Raya pertama tu.. since aku penganjur utama (hehe).. byklah benda nak dirancang untuk memeriahkan majlis.... so, cerita pasal planning raya ni aku smbung kat entry seterusnya ye....

My new gadget  

written by hidayah

Dah lama dah sebenarnya aku survey gadget ni... kejap2 check harga online, then tgk kat Walmart and Best Buy. Konon nak tgk yg mana offer best price... so akhirnya...



Ni dia gadget tu.. GPS Garmin nuvi 255W


Apa dlm kotak tu? Ha... selain GPS tu sendiri, ada car power cable, dashboard disc and suction cup mount.

Bila nak rasmikannya? Ha... minggu depan ye.. bila nak ke Minnie nanti ... hehehe...

Sekali sekala..  

written by hidayah

Aku ni bukan jenis yang selalu shopping.. hehe.. tapi kalau sekali bershopping tu, boleh tahan gak la... so during my "depressed" week yg lepas, sempatlah aku rembat jeans dgn brg2 personal care kat Mall --



Apa yg aku beli?


GAP jeans --


Sini manjang aje sale... boleh dikatakan tiap2 minggu.. kiranya sedia duit je la... haha... yang bawah ni collection aku setakat 6 bulan ni... tu pun beli masa sale... sekarang dah jadi handbag addict.. tak tau ah lepas 3 thn nnt camane... :))


Garage Sales  

written by hidayah


Sekarang ni musim garage sales. Bila summer aje, confirm org buat garage sales. Aku dan Zairi dah jadi "garage sales addict". Tiap2 minggu, kitorang round satu Ames gi serata ceruk rumah orang yg buat garage sales -- tak termasuk yang organize kat padang ke, gudang ke, semua kitorang redah. Hebat tak? hahaha... Misi bermula Jumaat petang, bersambung Sabtu pagi sampai tghari.. so far dah sebulan aku pnya weekend activity ialah ke garage sales.. hehe... Seminggu adalah dalam 20, 25 rumah kitorang redah... Fatihah pun ikut sama, dia pun dah tau dah mommy and daddy dia mmg tiap2 weekend mesti gi garage sales..

Mesti korang tertanya-tanya apalah agaknya yang aku beli bila gi garage sales, kan? Dan apa pulak yang mat saleh tu semua jual masa garage sales? Hmm... aku beli byk brg2 keperluan, mainan Fatihah dan brg2 lain (romance novel -- aku mmg addict baca romance novel ni, sama mcm mama.. hehe).. yang selebihnya cuci mata aje.. Kitorang saja suka tgk org berkerumun pilih2 brg padahal kekadang tu tak de beli apapun... masa garage sales ni mcm2 benda org jual... satu rumah punya barang la kiranya... mmg rambang mata la especially kalau ada brg2 yg menarik hati.. kat kedai mahal, kat garage sales murah.. walaupun dah terpakai, kekadang kalau nasib baik dapat yg brand new nyer brg.. ha tu mmg best ah... mcm toys Fatihah.. kalau nak beli Little Tikes and Fisher Price kt kedai mahal sikit.. tapi kat garage sales dapat la a dollar ke two dollars ke... ok la kan... antara toys dia yg aku dapat harga murah -->


Educational toys


ATM Machine -- fungsi mcm tabung.. kalau masuk kad tu, keluar la instruction kat screen tu, then boleh buat deposit dlm slot duit (syiling or kertas)... kalau nak withdraw, pilih option withdraw then laci kelabu kat bawah tu terbukak... sgt COOL....


Meja belajar dan dapur masak2 - dua2 Little Tikes


Laptop Fatihah - semua org ada laptop, da pun nak jugak.. hehe


Shopping cart - satu rumah dia tolak shoppping cart ni.. hehe

Sofa pun aku beli kat garage sales -- romance novel ta usah cerita la... ada satu rumah tu siap bagi free lagi kat aku satu kotak penuh CPU komputer tu. Tanpa disedari aku terus meloncat kat situ.. hahaha... sekarang ni dah berkotak2 buku aku kumpul.. aku dgn mama mmg suka baca buku mcmtu, nak beli kat Malaysia, mahunya satu tu RM30++... kat garage sales $0.25 je sebuah...

Maka keje aku tiap2 hari Khamis mlm duk mengadap iklan tgk rumah mana ada garage sales, then tanda kat peta Ames, next thing... merayap la... hehehe.... esok ptg gi lagi... aku nak cari katil bujang utk Adik and some stuff... mmg addicted la kiranya....

Kat Malaysia jgn harap la nak jumpa garage sales mcm kat sini... brg2 yg diorang jual kat garage sales bukannya tak elok.. mostly like new condition and even byk gak brg yg baru and tak penah guna lagi... even ada org yg gi beli brg kat garage sales tu mat saleh yg aku tau mmg loaded... tapi diorang tak kisah..... bagi diorang daripada tak guna brg2 tu baik jual sbb akan ada org yg memerlukan apatah lagi harga mmg murah giler...

Ok... dah pkl 1.11 am ni... esok nak kene gi ofis.... gua zzzzzzzzz dulu....

Beginning of a new chapter  

written by hidayah

Di Ames, kitorang menumpang rumah Kak Rosita, phd student dlm Apparel merchandising from UiTM Shah Alam. Rupanya ada satu lagi famili melayu baru sampai minggu lepas sebelum kitorang.. all in all adalah dalam 8 famili kat Iowa State ni..tak de la sunyi sgt mcm time aku wat degree dulu...

Kak Rosita bawaklah kitorang gi shopping beli barang2 keperluan dan groceries, disamping gi tgk kat kedai 2nd hand kot2 la ada brg terpakai mcm perabot ke apa ke yg boleh letak kat apartment kitorang nnt...


Masa tgh beli groceries kat Hy-Vee


Terlena atas stroller..


Tengah nak bayar barang2..

So lepas tu Kak Rosita bawak kitorang gi Goodwill Store, kedai jual barang 2nd hand.. dapatlah aku beli toaster and beberapa brgan lain..

Adik dengan Fatihah kat Goodwill


Fatihah yang 'blur'..hehe


Ni pemandangan kedai Goodwill




The many faces of Fatihah

Lepas tu kitorang gi First National Bank untuk bukak akaun...


Lastly, kitorang mmg flat sbb letih gila setelah seharian bershopping.. leceh sebab kena pakai berlapis2... Fatihah pun jadi rimas sbb kena pakai byk baju.. so balik umah Kak Rosita, sempat pulak minah ni berposing...


The next day tu pun, aku sambung beli barang dan settlekan beberapa urusan sblm nak masuk apartment.. so rasanya cukuplah kot aku menulis utk mlm ni. mengantuk gilee... salji kat luar tgh turun dgn lebatnya.. dah tutup semua jalan... so insya allah esok aku menulis lagi...

Online Shopping.. Best weyyy...  

written by hidayah

How did I get involve with the online shopping phenomenon? Let me see... Ada la minggu2 sudah tu start dengan nak carik toys utk Fatihah. Ada la jumpa yang berkenan di hati, tapi stok abis.. but then.. jeng jeng.. there are so many other things.. yang tak terpikir dek akal pun ada jual gak online nih.. so apalagi.. cuci2 mata la sket.. and the first product that I bought was:

Organic Baby food for Fatihah --> import tauu.. dari NZ and UK.. I bought some snacks and porridge.. suka betul si Fatihah makan...

Then one item led to another.. tangan pun gatal2 tengok perencah2 makanan online.. ha, beli pulak perencah daging masak hitam, sos and kuah kacang.. hari ni baru sampai ofis.. apalagi.. mlm ni nak try la masak.. hehe..

The next item pulak, baru je beli tadi.. guess what?? sepasang kain batik ela.. lawa la pulak.. tu yg terbeli.. ada sale pulak tu kat wanitamelayu.com, so tu yang beli tu... insya allah esok sampai..

The conclusion --> isk isk bahaya betul kalau dok browse kedai2 online nih.. tak pasal2 nanti duit abis tak ingat.. tapi rasa berbaloi sebab barang2 yg dibeli tu mmg murah kalau dikira include postage pun.. Whatever it is, mmg la satu pilihan utk bershopping..

Bila dah beli online nih, yg paling seronok masa nak tunggu parcel sampai. Asyik tanya Azrul je kat Admin tu ada parcel ke tak. Lepas tu, bila parcel sampai, apalagi, yahooo la satu ofis.. hehe