Salam everyone...
Slowly aku try ubah2 apa yg patut dlm blog ni.. org kata rumah kalau dah lama tinggal, sure bersawang, bocor sana sini, so kenalah kemas, ye tak? Makanya slowly aku cuba tukar layout, update widgets etc.. tapi hati ni masih kuat pada wallpaper jeans tu... cadangan nk tukar cat rumah tu mmg ada, tapi semuanya tak berkenan... nak buek camno...
So sempena tahun baru, apa resolusi korang? Mesti mcm2 kan? Aku ni jenis yg tak de la nak setkan resolusi semua tu sblm ni.. tapi tahun ni ada la pulak beberapa benda yg aku nak cuba capai... harap2 aku terus diberi kekuatan oleh Allah SWT untuk menempuh hari2 yg mendatang dan berusaha untuk capai apa yg aku hajati...
So Happy new year everyone! May all of you have a joyous and prosperous year...


















